[Inne] Jak go dotrzeć tak aby nic się nie wysypało ?
Znajomy wymienił prawie wszystko w silniku - stare zostało: wał glówny i korbowodowy
jak go dotrzeć tak aby nic się nie wysypało ?
samochód:
suzuki Vitara 2,0 benzyna
Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
=> Hyundai Tucson 1.6T 180 N-Line 4WD AT "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
pewnie tak, bo pisałem z uchem na telefonie to co dyktował
jest bez dostępu do neta i dlatego tu pytam/pomagam :szeroki_usmiech
Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
=> Hyundai Tucson 1.6T 180 N-Line 4WD AT "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
wał główny - jak pisze kolega zepter00,
korbowód - element łaczący tłok z wałem.
myśle że Wally dobrze usłyszał przez tel.
Zamieszczone przez Wally
Znajomy wymienił prawie wszystko w silniku - stare zostało: wał glówny i korbowodowy
czyli blok silnika też ?
można by pomyśleć że to kapitalny remont silnika.
po 500-1000km wymienić olej z filtrem - to na pewno.
nowe silniki na hamowni idą na 3000-4000 rpm. przez jakiś czas - z naprawianym to byłbym troche ostrożny.
no i momenty dokręcenia zachować - to ważne.
Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
=> Hyundai Tucson 1.6T 180 N-Line 4WD AT "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz